Thursday, November 17, 2011

nextttttttt!

sambungan birthday..hish!!!x abis-abis. smpai brape episod nk wat entry tok birthday je ntah!hehe




TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


swatch idaman

Ini lah nextttt nye. swatch dari kaklong. mekasih kaklongku bukan kaklong mu..hahaha. untung gila kot ada kaklong yang pemurah serba serbi ni. muahhh sikit kat pipi.

tahun ni xde pon sambut birthday dengan mak. sampai mak ckp..

"bila nk balik? nak banje makan ni."
dan sampai aku pn blur
"nape tetibe nk banje makan?"
"sempena birthday la!" 
"ooooooooo..lupa plak."

agk-agk patutnya aku yang banje mak aku makan kan sbb dia yang lahirkan aku. mengandungkan aku.

tapi ucapan terima kasih dah bagi da aritu.

itupun sebab agk sentap memula sebab tggu punya tunggu punya tunggu..mak x wish2-wish lagi.

akupun mesej la...

" ehem ehem ehem..adoiyaiiii..sakit tol tekak ni "

minit pertama...takde balasan.

minit kedua..senyap sepi.

minit ketiga..pin pin pin. bunyi hon kete bawah opis.

xbole jadi ni.. 

"mekasih sebab melahirkan ank kuat menjawab ni 2* tahun lepas. mekasih gak sebab menahan sakit nak kuarkan orang dari perut. dah la lmbat seminggu dari due. sedap dok dlm perut tu. empok nau. hehe. love u. mmmmmuah! "

SEND MESSAGE!

*krek*krek*krek* bunyi cengkerik.

ehhhhhhh...mana ni senyap je? 

sekali telefon opis berbunyi. rupenya mak. kesian haaaa....bukan dia x igt tapi da abis meround naik basikal pg kedai ni xde topup, kedai tu xde topup. last-last tumpang tipon dari rumah orang. kesian mak.


baru-baru ni aku mesej mak. cakap xpayah la banje makan, banje kasut jek. hihi. mak ckp..


"nak kasut nnt mak bagi. nak jd ibu mithali, anak minta jangan dihampakan."


ouchhh!
anaknya xbape nak mithali pulak haaaaaa...


mak belanje kasut, terima kasih mak! tapi bagi duit je soh beli sendiri. sampai sekarang tak terbeli-beli lagi. haritu pergi midv cari kasut yang aku berkenan tu. 


"miss, kasut ni size paling besar berapa?
"tutttttt"
"yeke. besar sikit takde ke? nak try je size tuttttt tu bole?"
"besar lagi memang takde laa..*senyum*  i tengok kaki u, da tau you tak muat size tutttt."




KALIAMAK!!
meh sini aku sumbatkn kasut tu kat kaki ko yang tembam lebar tu tengok muat ke takkkk.




note : "excuse me! kasut ni paling besar size bape?" ini ayat memang ayat kami adik badik n juga mak.haha. nak wat cmne. keturunan a.k.a american size. wahahaha.

No comments:

Post a Comment