Wednesday, October 13, 2010

and lagi....

x smpai 5 minit da update lg.nmpk sgt jakun + gayat disitu.bese ar.br lg.mmg cmtu la.mcm bdk br nk naik.poyo cket.

actually xtau pn ape nk aku karutkn kt cni.mndangkn xde keje plus bos pn xmsuk2 (yeayea)..nk berfb pn da bosan,dok la ngadap bnde ni.

baru2 ni ad sorg mmber kamcing 'smpai ujg nyawa' aku create blog..so terhasil la prasaan mmbuak2 dlm dri aku tok ad blog gak.ktorg mmg cmtu.sume nk same.ape dia ad..aku nk ad gak.ape aku ad,dia pn nk gak.tp bkn la smpai berdengki2an mcm kte tgk kt drama2 melayu tu.nk tau x sape?dia adlah owg pertama yg akn jd follower aku.ni kompem ni.dgn cnfident nye ni wa ckp sama lu.jd..pd sape2 yg baca blog aku ni n follow,mst tau la.hehe.ecece...pasannye aku.pdhal ada korg kisah?ye x? *blushing*

n skrg ni nape aku nk beraku2 n mcm bercerita plak.kompem2 la ko xde follower lg ngok!wahahaha..

k la.malu suda.daa~

2 comments:

  1. adakah awak memperkatakan tentang diri saya??tq!

    ReplyDelete
  2. opkos.dats y la i tggu jek ni ble u nk jd follower i

    ReplyDelete