Saturday, October 16, 2010

cite petang smlm


konon-konon smlm nk g cr discman buati kn?hampeh!ckp je lebe aku ni.



smlm blk opis awal cket.blackout.ske aku.tp awal stgh jam je pn.smpai uma smlm lepak2 tgk badminton komanwel.pstu lyn lak how i met ur mother.pstu smbung plak cte artis kegemaran aku kul 6.30 tu.kegemaran mulut aku tok carotkn.da tu ble aku nk kuar cr discman?lgpn bosan la kuar sorg2.aku xde geng.tgh2 lyn cte tu..hati aku terdetik nk g midv.nk cr jeans mng yg da lama aku ngidam tu hah..berdesup aku siap.ngam2 abis cte 'artis kegemaran',trs aku ca alif bot.


da lama aku nk jeans ni.ms g beli boxer buati dlu, aku sggh mng tp size aku xde.sbb nk sgt2 n xsbr, esoknye g plak mng klcc,pn xde..bkn size je xde..batang idung jean tu pn xnmpk.huh!fed up aku.time ad duit,xde plak.


so skrg..aku da dpt jean tu.yippie!!
"buati..buati..discman buati kite beli ujg bulan la ae.dpt gaji kite laju-laju g beli ae".hikhik

*arini dtg keje ngn harapan opis stil blackout lg.bole la blk je uma.xpon blk kg trs..tp dengan terhasilnye entry ni,ternyata harapan aku lebor..*

No comments:

Post a Comment