Saturday, May 7, 2011

All the way to Kemaman

9:45 Kuar dari rumah. G kt kete.panaskn enjin.jln ke kedai beli pil chikitekaun.skt perut oooooo.mlm td x dpt tdo.

9:55 Gerak!!

10:00 Camwhore.geli jek.konon cntek nau la tu.pas tgkp,tgk,delete.sbb x pernah cntek pn.

10:10 Singgah Shell Gombak.cucuk duit.beli air.isi minyak.

10:20 Gerak!!!

10:22 Tol cekik darah.belum pape da rm5.cbe la ko port ke depan siket..ni baru je aku nk msuk hiway da kne byr.

10:35 Layan selekoh.bukit.curam.bukak air nk mkn pil.tutup air pulak ilang.ntah memana.

10:37 Amik no tipon bantuan kt board b4 terowong genting ni.mana la tau kan,kot2 berlaku episod "kereta oh kereta"..xpon "diriku mendrift lagi"..oh tidak!!mintak dijaokan.

11:55 Tol rm3 pulak. Kopak!

11:11 Tol lagi??xpe..kali ni amik tiket pulak.

11:13 Nak terkenccccc.mana ni?mana nxt stop ni?x tahan...update twitter.nk kencing pn updated ko! Ngada2 ko ni

11:16 Ok. 5km lg katanye hentian lentang.sbr siket ye.

11:18 Kennnnnnncccc je.xpyh lelama.terus gerak.

11:40 RnR Temerloh.rest jap.byk nye kete.mls la nk turun.

11:45 Panas ar.gerak la.

11:47 Kasihku..ku akan mncintai kamu..lalalala..sedetik lebe. Hot FM

12:11 Exit825 Maran.tak masuk pun.pandang je.

12:20 Frekuensi radio suda ilang.nyanyi la ko sorang2 kt sini pape lagu ko suke.

12:32 Exit Gambang.pndg sajeee juga.jauh klo lalu sini.dlm sejam gak la.tol beza rm4++ je.

12:47 Tol jabor.RM21..makaiiiiii.mhl.benti kencccccc lagi.pehal pundi aku ni?asik nk kenccc jek.jao lg perjalanan ni.

1:20 Keropok kering,kepok leko, sata bersepah2 tepi jln ni.Nakkkkkkkkk..xpe.tggu blk nnt.

1:40 Alhamdulillah.smpai akhirnya.dan nk kencing lagi.aisshhhh!eh..mana dia?mana dia?si jantung hati. Auwwww..malu ni nk jmpe.


Ape?korang ckp "ada aku kisah"??lantak aku la..blog aku.korang xkisah pun,aku yg kisah.daaaaaa..



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment