Monday, November 1, 2010

spontaneous.

Pada satu ari yg sgt la membz..n untuk mlepaskn penat lelah n tension..jom main ni!

azril : cicik.jom men cikupang.
aku : ahh.mls.
ain : men pemberita kepala 3 nak?
aku : jom!!

ni sume penangan spontan kt astro mustika la ni.

angah : angah nk men gak.
aku : ok...situasi ape?
azril : angah nk terberak! (budak kecik ni kemain ske lg nk sebut terberak ke   terkentut  ke terbontot ke..favourite dia la tu)
aku : ok.

angah : pada
azril : satu
aku : ari
ain : angah
angah : nak
azril : terberak.(smbil menyengih2 suke)
aku : dalam
ain : seluar
angah : yang
azril : pendek
aku : yang (da xde idea ni)
ain : sangat (lagi xde idea la ni)
angah : hmmmmmmm..pendek!!! (apekah??????)


fullstop..ayt baru plak.


azril : angah
aku : masuk
ain : bilik air (1 perkataan ke 2 tu?)
angah : untuk
azril : mmbasuh (hah??dlm berak nk mmbasuh la plak)
aku : (ape ek??hmmmm...tiing!!kuar gmbr mentol skali) jubonye!!

wahahahah..wakakakaka..(smbil azril tercengang2 tye jubo tu hape.kikiki..)

ain : yang
angah : itam.

wahahahahaaha..tipu jek.yang itam tu aku saje tmbah kt cni.kasi panas kak ngah yg tgh baca smbil tergelak2 seton tu.wakakkkaak..

sonok ko kn??mmg.ad ank buah yg kuat bermain ni sonok.ape jek mainan yg x men.sume pn main.n mgsa nye aku.ape korang igt keje cicik nk melayan korg jek?pape pun..i lebiu my 'fruit childs'.cicik tau korg pn leb i kn.nnt banje kepsi lg ek!

azril n ain with their mama sweeettt (kipas jgn xkipas.owg tu nk bnje adiah beday)
  
ok2.nk smbung blk keje yg xde ni ;p nnt2 aku tulis lg la ae ble ada modal.cite knduri aku x update lg..nnt2 la ye.muahmuahmuah tok 3, 4 kerat pmbace aku.hukhuk.
n nape plak la tulisan yang ni msuk skali dlm kwsan putih ni.adoi..tibai la.aku pn xpndai lg mmbelog goblog ni.chow dlu!










4 comments:

  1. tak tahu mana satu nak buat.. nak gelak dulu sampai guling2 atau nak tutup idung yg tgh kembang kempis ni mbaca....

    form me: mama yg suweeeeetttt td tu.. alaaaa yang nak belanje dak tu tu...

    ReplyDelete
  2. wahaahahah.bole jek wat dua2.smbil gelak guling smbil ttp idung ar.

    ReplyDelete
  3. kalau aku join men tu, kompom sume pitam dengar ayat2 yg kuar dari molot aku!! ;P

    ReplyDelete
  4. bese ar kak ai..mulot2 owg melaka mmg gtu.
    ni pn kaber lg sbb men ngn ank2 buah.huhu

    ReplyDelete