Thursday, November 11, 2010

me + buati

sabtu lepas ke kemamang aku.
punya la xcited nak pg sana.
sebab nak jemput buati balik.
coti katanye.

seawal 7 pagi da bangun.
mlm tu da la tido lambat.
bajet mls nk tdo.
tp fikirkan esok nk drive sorg.
gagahkan jgk tok tdo.
ape kes? siap kene gagahkn dri tok tido?
lagipon jantung dup dap dup dap.
lama xjumpe kn.
xcited la konon.
sebenarnya malu nk tunjuk jerawat baru kt buati.kiki.

perjalanan bergerak xbape nk lancar.
kejap laju kejap slow.
nape?
jgn men2 wo..speedtrap bersepah hiway pantai timur ni.
klo dr jao da nmpk jejantas kt dpn nun..
sila la kurangkan tekanan kaki kanan kt pedal minyak tu.
pedal ke?belasah ah.jnji aku faham.korang x phm xpe.hehe.
kang tercongok je polis kt bwh jejantas tu ngn kameranya.

benti temerloh jap tok mengucil.
beli air beli chacos.jln.
karok kuat-kuat tok ilangkn mengantuk.
pas 3 setengah jam gerak.smpai.

straight pg amik buati kat KSB.
bkn kuala sg. baru ye.
tp kemaman supply base.
dari jao nmpak buati tgh trn kapal.
touch up dlu. miyami kasi tebal seinci.
pstu lap balik sebab selepoh.
cek-cek apa patut.
buatnye ada taik mata, jd bhn je aku kang.
smpai je buati ke kereta trs aku sipu-sipu malu.ewah.geli.
buati pun same.cm segan tp wat - wat cool.cait!

then pergi makan.
tapau lauk tok bdk2 kapal sbb buati mls nk msk.
da nk cuti kn..dtg la mlsnye tu.
jalan-jalan.

tetibe dlm kul 3pm, chief mate call ckp buati xbole balik lagi.
sbb chef ganti lom dpt kad ape ntah dr petronas.
kne tggu lagi satu trip.
dan kapal nk gerak ke location kul 4pm.
adoi.benci tao.

cian aku kn?
buati mntk maaf tp aku xkisah.
walaupn dpt jmpe 4 jam jek..
kurang dari perjalanan pergi blk yg mkn 6 jam..
tp still berbaloi.
kata cinta kn??
buati xkasi aku blk dlu.
takut aku xlarat.
aku kne stay kt hotel.
uwaaaa....
takut woo tggl kt hotel sorg2.
kot la terjaga pagi2 buta pstu ad owg len tdo kt katil sebelah.cano?
huhu..fikir nk negative je kn.
dan mlm tu kompem2 aku tdo telangkup dengan lampu dan tv terpasang.
tv kompem2 la aku bkk sport kn.
klo tv len, buatnye kuar iklan durja ningsun kang?
mau aku kencing je kt atas tilam tu.
iklan x seram sgt..sound effect tu yg xbole blah.huhu.
tp nsb bek xde pape jd.
bunyi2 pn takde.
da kata tdo mmpos kn?wahahahaha.
esoknye kul 10.15 baru aku blah dari hotel tu.

sede kn?pergi kosong, blk pn kosg.
tp xde la kosong sgt.
aku dpt ni..

maceh buati.love u to the max.mmmuahhh!

yippie!!!!!


klo cmni gayanye..byk2 kali pn aku sggup pg ke kemaman tu.
xla.sebenarnye bb ni sempena hadiah birthday aku aritu.
nsb bek masa buati kasi, dia xtye hadiah dy.hihi.
ala..bg kne ikhlas.mn bole mntk balasan.
kn korang kn?

tp esok cukop da satu trip buati.
n esok ke kemaman lg la aku.
ada sape2 nk g sne?
bole tong-tong.
kaput da ni.
huhu.

No comments:

Post a Comment