Monday, August 22, 2011

wordless monday

bole? ok xbole..wednesday dgn saturday jek bole. lain la kalau aku ingat arini ari rabu kn?wahahahaha. terase ke? eh. bukan tok ko la. eh. da cm gila plak ckp sorang-sorang. lagi pun aku mana bole letak gmbr cmtu jek. mesti nak ber word word punya. nk gak share jalan ceritanya.

alkisahnya ada satu kereta ni kemain laju lagi. sebatu jauh da bole dgr deruman enjin nye. lepas jek dia potong kereta aku, ada satu selekoh dan dia drift. "amboiiii..berlagak je rupeee.....MAMM....MPOSSSS!!" kenapa mampos? sebab tgh aku ckp tu..depan mata aku kereta tu melayang PPPOOOMMM! langgar pokok. so, mampos tu keluar secara spontan. dan slow motion smbil dahi berkerut, mulut mnganga. tidak la aku mendoakan dia mampos. spontan tu. jahat kan mulut aku? nak wat cmne. da kata spontan. huhu.








tapi kalau dengan aku-aku terlibat tadi, memang xde la spontan nye. memang mampos tu tok dia. dlm 50 meter je kot jarak dgn aku. buatnye plak kereta tu tergolek-golek terpelanting ke aku. tak ke aku yang mampos? dah sape pulak nak pakai baju raya aku yang 4 pasang tu. haha. jap lagi ada la yang menyahut kt komen tu kang nk tolong pakai kan.

apa yang aku perasan, kereta tu drift masa selekoh ke kiri, pastu bila jalan lurus balik, dia nk balas balik la stereng tu kot, tapi terlebih balas, kereta pulak laju, tu yang terbabas tu.

lepas kejadian tadi memang berderau la darah aku. aku igt driver dia da terkulai sbb nampak kepala terkeluar. rupanya dia nk kuar cermin depan yang dah pecah tu. cedera sikit je kt tangan. paling banyak pun bintat je kot sebab langgar pokok banyak kerengga. haha. kalau tgk kt kereta tu, kan ada bendera malaysia sekali dgn nama tu kan? dah mcm drifter profesional da. tapi aku rasa yang bawak ni budak lagi. atau pun ni kereta pinjam. ataupun dia ni antara poser yang konon-konon mcm bagus jek siap nak letak nama kt kereta mcm drifter profesional. sebab klo pro dia x wat drift kt jalan-jalan awam ni. bongok!

kalau arwah tadi, xdela aku nak membongok kan dia. alfatihah dah smbil buat entry yang sedih sedih ala-ala trauma sekejap aku jadinya. alhamdulillah la xde pape jadi kat ko budak. malam ni sila pergi sembahyang terawih ye! *sama la ngn ko yang tgh menaip ni*







notalutut : lupa nak amik nombor kereta kot-kot bole buat modal nak raya dan kawen.


1 comment:

  1. anak sape yg xcident tu beb? ko ckap pasal no plate kete tu lupa nak amik kan,teringat aku kat arwah bapak aku ngn bapak ko....hehehhee...

    ReplyDelete