Friday, January 7, 2011

aku da kata da

baru dpt mesej dari housemate..
''air pulak xde ni. cmne nk g keje pn xtau ''
leceh ar...
adoiyaiiiiiiiiiiii lagi.


housemate cite mlm td blk keje kne stay lama kt bwh
sebab xde geng nak naik sama-sama.
gelap tu........
takut la kn....
then, agknye bila ada 2 org pmpuan nak nek tgga, dia join la skali.
skali ada pulak india gila mabuk dok kejar dorg.
dorg nyorok kt tempat smpah tingkat 6.ciannye.
aish...bahaya tol.
apsal x lari naik atas smbil kaki tendang jek laki tu.
biar dia tergolek2 smpi bawah.
aku ni dok kt mn ni?ttbe rs cm ddk area kwsan coket lak.

kusut pulak aiii aku rasa hidup aku ni.
mcm-mcm hal.
mslh letrik, air, gaji, skt perut peot lagi ni hah...
adeh...
lantak pi la.
ni gas kt uma dah abis.
klo aku tipon kedai..nk ke dorg agkut smpai tgkt 17?
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



SSSSTTTTTTTREEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS
 
adoiyai.

2 comments:

  1. sabau...sabau...dugaan sume tu..kne hadapi dengan tenang dan penuh kesabaran...igt Allah tak duga dengan bnda yang kite xleh nak hadap...hehehhee

    ReplyDelete