Wednesday, January 12, 2011

indie vs reality

arrrrrghhhhhhhhhhhh..
kenapa bah?kenapa bah?kenapa bah?


aku nk yuna.aku nk yuna.
nape bukan yuna?
kemain menjerit lagi aku bila..

"juara lagu yang ke 25, komposernye, penulis lirik dan penyanyi orang yang sama..."

yeay!!!!!!!!yeay!!!!!!
smbil angkat tgn. dlm hati igt yuna.

"ana rafali.tlg igtkn aku."


hek?ppffffftttt..
ala........ala........
tau xpyh tgk.
kemain tegak lagi bulu roma aku masa yuna nyanyi..
tp satu ape pn yuna x dpt??
kurang2 ko kasi la vocal terbaik ke..
aku xsuke ana rafali..
gedik.gedik.
xcaye?
pg dgr lagu 'kalau berpacaran' tu.
grrrrrr..berbulu aku dgr part dia nyanyi.


lgpun ramai yg protes dengan kemenangan dia kn.
bagus.bagus.
bukan aku sorg jek yg x setuju.
aku smbil menonton smbil jadi juri tu.
siap ada markah lagi.
hehe....
chekidaut!


aku si tukang tilik.


tilikan si buati. xnmpk kn? nsb la..
undian adalah rhsia.
meniru adalah dilarang sekeras-kerasnye.

aku pun xphm ape pasal ktorg kemain rajin bagi markah pejadah sume ni.
x mengena pulak tu.
faizal tahir je yang sangkut.
haih...
mcm-mcm pe'el.




2 comments:

  1. ye betul pkataan " sama cam ko" pun x dibenarkan.. itu memang tanda2 peniruan telah berlaku... nak wat camne, eden memang suka hayati jek.. selebihnya main ikut suka dorang je le.. yg penting bulu roma yg berdiri time yuna nyanyi tu pun sia sia je rupanya...

    ReplyDelete
  2. dok ulg baca 10x da ni...tp xphm.hehe.

    ReplyDelete