Wednesday, January 19, 2011

ape nk cite eh?

tade ape pun nk cite..
sebab hidup makin bosan..
kerja lagi la bosan..
*sigh*


mak soh apply jadi polis.
layak ke aku?
byk criteria yang wat x lepas nnt
lembik, cepat meleleh, stamina x kuat
yang plg penting...
xrase ke diri ni da tua? 
ntah-ntah da terlebih had umor.

klo apply jadi cikgu plak cmne ek?
dlu masa muda ada jek yg offer untuk tolong.
tapi alasan aku utk diri sendiri..
reti ke aku mengajar?
phm ke bdk2 nnt?
klo dorg tye tapi aku xdpt jwb cmne?

AAAAHHHHHH!!
byk sgt alasan aku
tgk skrg!
umur da lanjut baru la terbukak hati.

klo jadi polis kang...
segan lak kt polis-polis muda yg kuat lagi tu.
klo jadi cikgu kang...
garang sikit, aku dapat gelaran andartu pulak.

"alasan demi alasan.
smpai bila-bila la kau di takuk lama."

PADAN MUKA AKU!

2 comments:

  1. kau memang...ade je alasan kan? hahahaa...dlu memuda xnk jadi cikgu.da tua baru nk apply.xyah ah..dok je kt tmpt keje ko tu dendiam...hehehhee

    ReplyDelete
  2. cait!selain dari alasan, kwn2 pn xnk sapot.ada ke soh aku dok dendiam kt cmpany yg da nk lingkup ni.huh!

    ReplyDelete