Friday, March 25, 2011

TREND

Aku xphm apsal sekarang orang dok foursquare foursquare ni. ape perasaaan dia time wat tu ek? 

klo yg pegi tempat best-best tu, mesti perasaan dia macam....
"ko ado?ado?aku ado..."
klo yg pegi tempat so so je, mesti perasaan dia macam.... 
"aku kuar jenjalan. ko pehal dok ngangkang kt uma?"
ooooooo...cmtu ae? 

itu bagi yang foursquare-ing dgn perasaan la. klo xde perasaan pun..cuba pikir ape pulak perasaan owg yg ternmpak foursquare ko tu. ada orang pedulik ke kt mana ko masa tu? kalau perempuan tu agknye bole la nak maaf lagi. perempuan kan gedik siket..cam aku ni la hah. tapi kalau laki...rasa mcm..

"ele? lorat jek ko ni. pehal? nak mampos?" 

jap lagi masuk opis...foursquare. kuar lunch..foursquare. masuk opis balik...foursquare. amik bini..foursquare. smpai uma..foursquare. kuar dinner...foursquare. balik rumah membute..foursquare. geli pulak aku. jantan ke betina ko ni wei? paling sadis bile aku tgk xde sorang pun yang dok komen kt foursquare ko tu. udah - udah le tu.

Ni lagi satu yang memang bagi aku amatlah annoying. sendiri wat status...dan dengan lajunye sendiri 'like'. ele....geli jek?

aaaahhhh...lantak korang la. aku pulak yang banyak bunyi pehal kn? korang punya suke la nak wat ape pun. get lost sama aku! wahahaha. 

but still smpai sekarang, aku nak wat foursquare xdpt-dpt. pehal?*sigh*



2 comments:

  1. hahahhaa..aku tow nape? mesti sebab ko jeles sebab ko xleh nk foursquare..kan kan kan..betol x? hahahhaa..

    ReplyDelete
  2. hahaha.mmg x ahh.kang ada aku berbulu dengan diri sendri lak kang

    ReplyDelete