Tuesday, April 5, 2011

entry separuh jalan


gambar ape ni? 
inilah dia lokasi kejadian. divider yang hampir mencabul kereta aku aritu. ele..perasan. rete kau tv gemok kt uma tu jek. kete tunang xnak ckp. poyo x?poyo x?ele..biarla. aku memang saje je tangkap ni. nak tgk kalau-kalau dlm kamera ada setan tgh bertenggek sengihkan aku ke sebab berjaya buat aku menjadi seorang drifter minggu lepas. tapi kali ni, tidak lagi. 5 batu jauhnye aku da start slowkan kereta. dan akhirnye setan kekecewaan. padan muka kau, setannnn!

kali ni kat kemaman kejap lagi. bole la. wat lepas-lepas kan rindu. auwwwwww!

*ringring...jap ae angkat phone!*

15 minutes later....


aku baru nak mengarang kejadian-kejadian di kemaman aritu. tapi ada panggilan memanggil-manggil aku ke kemaman lagi. cmne????


hmmmmmmmmm.....
hmmmmmmmmmm....
hmmmmmmmmmmm....


see u later!



*iye...cinta kami memang gila*







3 comments:

  1. Ghajin nau ko p kemamam ek..aduhai..

    ReplyDelete
  2. cinta punya psl za...hehe.cm ko gak.kn?kn?kn?

    ReplyDelete
  3. hahahhaa..mana tow ni.bese lah ek kalo da cinta,lautan api sanggup ku renangi..huhuhuhu

    ReplyDelete