Thursday, April 14, 2011

Rouk

Kalau buati xde, camni la hidup aku.
Nape dengan aku ni ek?
Xde life langsung.
Blk keje, terperuk.
Blk keje, terperuk.
Cukop 5 ari terperuk, baru la aku pepandai pergi uma sesape weekend tu.
Itupn kengkadang aku sambung lagi memerukkan diri kt uma sesape tu.
Dah cam jeruk da aku ni kot.

Eh.iyelah.
Bau da masam cam jeruk.
Balik keje tadi terus masak,bsuh piok.
Pas makan, terus tido baring sambung memeruk.
Sekarang da cam berok.
Gatal terkerok-kerok.


Mandi dulu ah!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. kaklong rasa la kan alang2 dah byk masa tu.. dari terperuk baik g cari idea camne nk tambah duit.. dari internet pun boleh ape... g tanya dorang nak mula minum susu alpha lipid x? kalau sorang kata "ok, nak setin".. x pasal2 dapat rm30..dari gatal terkerok-kerok tu baik le g gatal2 tanya member..amacam? baeeekkkk punyer idea ni..

    ReplyDelete