Friday, December 10, 2010

abang besar

kali ni aku bkn nk cite psl abang besar aku..tp abang besar kat damansara nun.

yang ni haaaa.


bile aku pergi?
mlm td...
dengan sape?
buati...
makan ape?
jap lagi aku ombok kn..
restoran ape ni?
western food...
best x?
bole tahan..
bape bintang nk kasi?
3.5/5 kot...
mintak sign bole?
eh...tibe.
kiki.ko igt ko serina redzuan tgh wat jln2 cari mkn ke?

aaah..penat pulak nk sendiri tanya sendiri jawab. actually da lama da nak pegi sini. tp x pena bkesempatan. asal nak pegi je, da siap2 ada je hal. gado la. buati blk kg la. gado la. gado lagi la. asik gado la. ish...gado jela kejenye. mmg puunnnn! sbb lps gado dpt hadiah. mmg saje je la kan aku ajk bergado.hikhik.

berhari-hari aku google jalan nk ke 'big brother' ni. sbb cm ssh nk phm je. lg pulak area damansara ni aku bkn pndai pn. balik-balik ikea..ikea..ikea. itu pn da habis jao da tu agknye. msuk je LDP semalam terus aku berdoa bagai. mintak-mintak jumpa la big bro ni. aku yang beriye-iye nk pegi ni..kalau x jumpa kang, malu jek. owg sebelah pulak da berbunyi..'lapar,lapar'.adoi..trs mmberi tekanan pada aku. ada aku yang kena mkn pulak nnt. tp rupa-rupanya senang jek jalannye. kacang ah!ttibe jek mcm 'eh!tu.tu.belah kiri' hahaha..berlagak.

sampai-sampai terus order dengan lajunye. menu kemain banyak lagi. aku rasa sebut je ape yang tekak korang terase nk mkn, ada je kot. tp western la. jgn la ngade-ngade sebut 'bai, roti telur satu!kasi potong n kuah banjir'..ish..owg mkn sedap-sedap, ko mkn penampar lak nnti. so, antara yang pengkebulor-pengkebulor sejoli ni order 

mushroom soup n garlic bread.
mls nk rotate. sila la masing-masing rotate pale sendiri.
mls ke xtau?wahaha.

rib eye.tajuk dia pjg lagi tapi aku x igt.ni buati punye.


nmpak je cam kecik ni. tapi portion besar gak. buati dari nk mkn salmon, tgk je menu, trs tukar. sebab rambang mata. sume dia rasa nk makan. pinggan ni licin ni penghujung cerita kang. cume makanan arnab kt tepi tu je dia pas kt aku.

aku punya. breaded chic chop.
gmbr blur. sebab da gigil-gigil nak makan kot. hahaha. bwh chic chop tu ada mashed potato yang banyakkkkk. dia kasi sorok sbb xde la nmpak sgt si pemakan nye kuat mkn kot.hihi.

ape ni ek?aku lupa la nama omputehnye, tp mcm kupang tu.










leteh aku cari dlm online dictionary tp xde pulak. musscle? bussel? brussel? eh.watever la.HAH!!mussel. yeah. betol2. itu la nama omputehnye. mussel msk ape aku xtau la.tajuknye pjg tp x igt. mussel msk cheese kot. wahahaha. nama x bole blah.

caramel coffee ice blended. my favvy.
air buati apple asam boi. mls aku nk capture sbb bese sgt. presentation x cntek pn. pas minum tu, buati kata lidah dia mcm numb sebab ada letak mcm gas ke karbonat  ntah, cm tu la. xtau la aku nk describe kan.

last....
amboi aii..kemain melopong lagi ktorg ble dessert ni smpai.
''hah...sape yg order td? sile la abiskn ye. kte da ckp td, xnk. kt uma tu 2 tube lagi aiskrim x abis2. tp degil, nk jgk. sile kn tuanku.sile kn.''

ayat je tu. tp mmg aku gak yg kne menghabiskan. herot-berot muke msg2 nk menghabiskan aiskrim ni. siap plan nk tapau. xde mknenya la klo tapau. trn2 kete ke tong sampah gak nnt pergi nye. so, pelan-pelan kayuh ye cik abang, cik adik.

korang korang n korang..pergi la. pergi la. pergi la. harga reasonable. xde la mhl melampau. ape jek western food yang korang rasa nk telan, sume ada. segala pasta makta pn ada. pizza pn cm ada. eh,yeke?ada kot....

ni aku promote saje-saje je.sbb aku nk ombok ngn korang jek.klo x pergi xde la aku nak mengombok kt sini kan. kiki.ayt tok bela diri ble dipersoalkan oleh kak ngah aku nnt. ombok x aku?ombok x? alamat dan lokasi sila la korang menggagahkan diri utk google ye. usaha sket mcm aku. baru rasa berbaloi.hahaha. pdn muka.

ada restaurant western food yang best gak. kt bangi. tggu aku da rmai followers aku wat entry khas ye. kalau rajin pergi la. klo dekat pn pergi la. klo da pena pegi pn, pegi la lagi dan lagi dan lagi. wat masa ni, aku bagi korang nama and addressnye je dlu ek. nah ambik!

Austin Steak House
No. 55 GF, Jalan Kajang Impian 2/1, 
Taman Kajang Impian, 
43650 Bandar Baru Bangi 
Selangor

Operating Hours: 5 p.m. to 2 a.m.
Call : 013-2855293

kak ngah : commission.commission.commisson.$$$$$$$$$$

ok.daaaaaa~





No comments:

Post a Comment