Thursday, December 9, 2010

azril + ain

tsk.tsk.tsk..sede xabis lagi ni dgn entry yang lepas.
ok.dah.dah.amik mood happy jap.
abis entry ni smbung sede blk.
...............................................................................................

jom-jom cite psl birthday lagi. 
sonok plak aku cite psl birthday ek? 
kali ni aku nk cte psl birthday party ank buah aku 
ainur hana = 21/8 (9 thn)
azril hilmi = 6/9 (6thn)

tp birthday party nye baru je dpt wat bulan lepas. bape haribulan ek. jap igtkn blk. AHA!!!eh.xigt ar.kiki.dorg wat bday lambat sbb ms birthdate dorg tu kn ke bulan pose.actually abg nye pn, alif  hakimi 11/8 (12 thn)..tp dia xnk smbut skali. dia da terasa diri dia da besar kot. xtau la kot-kot da dtg mimpi. tu yg da pikir matang tu.hekhek.suka ati aku jek.

party berlangsung kt KFC Bukit Jelutong.
seronok aku dgr yang bdk-bdk ni sonok.
ain yang paling excited nk wat party ni.
dok merengek-rengek 
siap wat kertas kerja lagi tok party ni
untuk diusulkan pada mama dia.
vip + vvip yang dijemput x ramai.
kwn ain 10 org. kwn azril 2 org. spupu 3 org.
ok la tu. save budget mak pak korg.

jom layan gambar.

kek nmpk sedap.nyum.

kemain borak lagi azril n geng.da cam owg tua lak.


ain wit her school frens

 azril, adam n iska.

ain wit jenjer yg aku rs cam nk cepuk jek.
sape ek?x igt la.oho.urusetia pd aritu.
pas mkn-mkn, wat game. game ada la bape kerat jek..musical chair, pinky kata..., ni aku pn xtau mainan ape, ngan jadi patong. tp semua nye dibolot oleh birthday girl. kemain rakus lagi ko kn ain?tgk size la, dia kata.ble soh bagi kt kwn..xmo katanye.eh.eh.tamak! 

kul 3 tamat la party ni. ini jela antara gambar-gambar yang aku ada. gambar hadiah-hadiah aku lupa nk snap. yeke?hikhik. kwn x ramai, hadiah pn sket la kn. eceh!jap lagi dorg tuntut lak dari aku sebab aku xbagi-bagi lagi hadiah dorg ni. senarai-senarai hadiah adalah seperti berikut :ewah.ewah.kemain sopan lagi ayt ko.

ain : hamper famous amos, pencilbox shasha 2, kitchen utensil desperate housewives, notebook 2, set alat tulis, handbag 'be ugly'(??? ada gak owg bg beg ngn tajuk cmtu ek?kiki), saidina, rantai, frame.

azril : hotwheel car 3, speedway hotwheel, snake n ladder, tumblin' monkey.itu jek?ciannye.hihi.

itu jelah kot cerita ceriti tok birthday party dorang ni.sekian.

sumber dicilok dari : ain, azril, angahku n fb mimieku. aku xde pn sbnrnye ms party ni.sbb tu tarikh pe sume aku xtau. kiki

3 comments:

  1. ala...cte lebih..bukan ad pon mse tu..hahahaah

    ReplyDelete
  2. mst ar.cte mst nk pungpang.xde modal beb.jap lg cte ko merendek pn silap2 kuar gak kt sini.akk karang jek.hikhik.

    ReplyDelete