Friday, December 24, 2010

masterchef

semalam tgk episod finale masterchef. best rancangan ni. tiap-tiap mlm khamis mst x keluar mana-mana. padahal nama pun astro..esok-esok bersepah-sepah la ulangannya. tp x best la tgk ulangan kn. nk tggu seminggu utk next episod pn bercinteeee..ni kan nk tgk lambat - lambat lagi. tiap kali tgk, mst aku menyesali diri ini.."nape la aku x pndai msk mcm dorg tu". aku xnk terer msk mkanan-mkanan malaysia ni. aku nk cm dorg.. western food, pasta makta n segala mak nenek desert tu yang berbelit-belit lidah nk sebut. paling koman aku bole wat pn dan pernah wat..cheesecake. pestime jadi, second time, hancur. dah la yang second tu nk persembahkn kt buati. malu aku. buati ckp sedap..*jaga hati nmpk?*

abis jek rancangan tu, terus perut nyanyi lagu twinkle-twinkle little star. see? perut pn nk mkn western rupanya. saje je bg hint nyanyi lagu omputeh. nsb tuan perut memahami. -_-

terus laju-laju siap naik kete pegi Chop & Steak. buati makan salmon, aku mkn gordon blue jek. sempena nama bos dalam rancangan mastercher tu la 'Gordon Ramsey'. obses x obses la aku ngn rancangan tu. mkn pn nk pilih nama sama. tetibe aku da terliur pulak ni.

 
ni pemenangnye..sweet je rupe dia kn?



ok. nk cite tu jek.
*kiki. asal aritu pjg kisahnye,tajuk pn lain. tp ada owg sentap ko.kne la edit.*



No comments:

Post a Comment