Friday, December 3, 2010

rapunjel

best.best.best.best.best.best.best.best.wahhh!ikutkan hati nk tulis best jek smpai penat.

Isnin malam pg melayan cite ni kt MidV. igt nk tengok yang bese-bese jek, skali fullhouse. amik la yang 3D. RM19 each..itu pun kne melepek beberapa jam. beli tiket kul 7.50..muvie start kul 9.45. jadi, untuk tidak mmembuang masa, kaki dihayun ke Secret Recipe. ewah!.aku da xsuke sgt pun tp layan kan aje sbb buati mengidam nk mkn SR. berapa ari da dia ckp nk mkn situ tapi x pegi2.

Kt SR, amboi aii.kemain meluat lagi aku. mntak air ni abis, mintak air tu abis. tggu dorang kasi menu setaun, amik order 3 taun. mkanan smpai pulak lagi 5 taun kot.haih.sabar.sabar. 

Tapi tidak mengapa, kecomelan cite ni mmbuat hati aku yg panas turut jadi comel ewah ewah. geram tau. nk-nk bile tgk 3D ni. aku rasa nk capai jek ape yg ada kt dlm wayang tu. best. best.aku pn xtau la best ke jakon sebenarnye aku ni.wahahaha. sebelum wayang start, sibuk ber 'camwhore' dengan spek 3D tu. maklumla pestime. tgkp gmbr pn sorok-sorok. xnk owg blkg-blkg tu perasan. kang ada yang kata aku gayat + jakon etc. lak.

Tapi bila pakai spek 3D tu keje aku asik la menguap. gelap ko. xnmpak da orang kiri ngn kanan.  nmpak skrin depan jek. nk pndg buati pakai ekor mata pn, xnmpk ape. nsb baik jln cite sangat best. kelakar. sede. sume ada la. sede waktu ending nye je.keseluruhan cite banyak yang kelakar n comel.eiiii..cute sgt. geram.

eugene : no!no!no no no no no.no!bkn sebab cuak tp sebab hidung dia x sama.hampeh!



sesumpah.kwn rapunjel yang comel.
   
ohhhh!bahgianye..
best ar. itu je yang aku ckp dr td kn?so..mmg best la tu. aku bagi 4.5/5 kot. jln cite korg g tgk sndiri ye. aku mls nk cite. dapatkan di pawagam-pawagam berhampiran anda.bye.

No comments:

Post a Comment