Wednesday, December 15, 2010

ye ye...mak da balik.


mlm td berkampung aku kt KLIA nun. dari pukul 1.50am smpai pkul 5.15am..fuh. ngntuk gile. ETA patut2 pkl 12.30am...tp mak da bgtau awal-awal flight lewat..dlm kul 3.00 smpai. aku ni pulak iye2-iye la kan dtg awal sket nk jmpe kakak-kakak gosip ngn mak-mak gosip kat KLIA tu. tp ble smpai sana cume ada kak ngah n family jek. lain-lain x smpai lagi. so berlegar-legar la aku kt situ. boring. itu pn otw ke sana aku bwk slow. 80-90km/j jek. klo aku bwk laju??beroring-roring lagi la aku kt situ. dlm pkl 2.30am baru family kak long n sepupu aku smpai. yang xbole blah tu..sepupu aku siap bwk bekal msuk dlm KLIA tu. huhu...malu la pulak.cabutt!!!tp sebelum tu sempat sambar karipap satu. hihi.

dalam kul 2.45am g tgk arrival board tu..ttbe jek da tukar pulak. pukul 3.32am..phewww!!menguap da doplopat kali da ni. 2 minit pastu lalu lagi ke situ da jadi 3.37am plak. adeh...skali lagi lalu da trn blk..3.33am..eh?ko main-main ae mambang?

pkl 3.45am ..owg ramai da kerumun da kt tempat para jemaah keluar tu. aku igt mmg da keluar la kn...rupe-rupenye,nan ado jgk. menguap menguap menguap. lama gak la dorg sume nk keluar. aku bajet dlm pukul 4.00am da settle da tp dlm kul 4.30am kot baru la nmpk kemunculan-kemunculan para jemaah lps sorg-sorg. wah..suci jek muka masing-masing kn..

pukul 4.45am baru nmpak mak. berlari-lari semua owg nk kejar mak.  tipu. xla sume. kak long, aku  ngn dak emi jek. kak ngah siap jerit 'MMAAAAKKKKK' ....so,berpelokan gomol gomol la ktorg sume kt situ.

huuwarrrrrrggggghhhh..menguap lagi. k la.mls la nk tulis pjg2. mengantok.bye~

No comments:

Post a Comment