Thursday, December 23, 2010

muvie time

best x klo marah + merajuk + kecik ati dapat ni??

best kn?best kn?
thats why la kena selalu berperasaan cmtu.hik.
..........................................................................................................................

blk keje semalam terus ke KLCC, buati menunggu di sana. kami nonton cite ni.

 

 DUE DATE

best nk mampos. xpernah-pernah gelak aku terbawak-bawak smpai ke tdo. asal terkenang jek gelak smpai kering tekak terbatuk-batuk. best sgt-sgt cite ni. pasni aku nk beli cd pulak wat koleksi. yang x best cuma pmpuan sebelah aku dalam wayang tu jek. kecik je owg nye tp mulut kemain bising lagi. anytime jek siku kiri aku ni nk menyekeh ala-ala x sengaja kt kepala dia. antara sabar ngn x sabar jek. part yang xde sape pn gelak, dia gelak sikit-sikit. yg owg gelak sikit-sikit, dia gelak kuat. yang owg gelak kuat, dia gelak besar. tension aku. jenis gelak bertali pulak tu. cmni, 'hahahahahahahaha...adeh....' ada adeh pulak tu. pas gelak ko stop trs bole x? xpyh nk adeh adeh. bkn tu jek. kjp - kjp dia ckp, 'shit!'.. ada style pulak tu ckp. bkn shit.. 'shett..'

"shett emak ko!''

No comments:

Post a Comment