Friday, February 25, 2011

10 tahun dah!

25hb Februari 2001
tarikh start couple. hikhik.
gedik gile rasanye time tu.
makan, minum, mandi, berak sume teringat dia.
klo tgh berak bole jadi tersumbat la sbb tetibe cam segan nak keluarkan.
mcm la dia ada dpn tu tgh mngadap ko berak.
gedikkkkkkksss kn?
maklumla..time skolah mana ada nak couple-couple.
abis skolah baru start couple.
bole bajet bape umo aku skrg?hik.
memang di awang-awangan la kan.auwww!

byk cobaan dan dugaan sepanjang 10 tahun ni.
baik, putus, baik balik, putus balik, baik, break kejap..seminggu.
sampaikan rasa da x heran da kot klo gado-gado nak putus ni.
sebab macam mana bengkak-bengkak mata pun, last-last baik balik.
rugi air mata je.
dengan mmberontak xnak makan lagi.konon!
x heran x heran pun, bila gado...
still bengkak mata pegi keje.
still boikot x nak makan.
propa kn? tu taktik mintak simpati nama nye.hik.
rasanya sume orang pun da xnak layan da kalau kitorang gado.
baik family aku, family dia, or kengkawan.

"ahh! malas aku nak dengar. kang korg baik balik" kata kak ngah.
"ala u..xpyh cmni. nnt dia datang balik cari u" kata pinky.
"ma x percaya la.  sekejap je marah ko tu. nnti baik balik" kata mak dia.
"asik gado jek. nanti baik balik. suka ati ko la."kata mak aku.

perubahan pun banyak gak sepanjang 10 tahun ni.
dulu......
berat aku 50 kg.
jerawat penuh kt dahi dan muka.
perut aku kempis lagi.
dia bole kendung aku sampai tingkat 5.
sekarang......
berat aku 57 kg.
jerawat kurang da.parut byk!cis.
perut da tinggi sikit.
dia kendung aku sampai tingkat 2 pun da mengah.

cmne ni? makin lama bercinta, fizikal makin ke laut.
da la x kwen-kwen lagi ni.
makin lambat kwen kang makin bertambah-tambah la perubahannye.
biar ahhh. nanti aku ckp la kt dia...sape soh kwen lambat-lambat.
a'ah plak! geram aku.
bile nak kawen ntah.
bercinta je la korang smpi ke sudah.

"hei honey! dgr sini. b ni kan..geram sangat dengan honey. sebab honey comel sgt. wahahaha..tetibe x jadi marah. cube joget sket. klo bukan b la yg tengok honey joget.. mau berterabur orang lari takut nak tgk. b sayang honey. ada rezeki kita kwen la. b xnak paksa-paksa da. selama ni pun bukan b yang paksa kan. bila honey  cite, b layan jek. huhu. bila sedare tanye b wat xtau jek. tapi honey pulak yang tension. kalau la b tau...masa start bercinta dlu b start simpan duit. sehari rm1..bole wat kawen. jap b tekan calculator.

rm1 x 365days x 10years = rm3,650.

eh...sket nau. rm2 la. hurm..baru rm7,300...siket gak. rm3 la...lebih honey tambah. mls b!

niway..happy 10th  anniversary dear. i love u so much to the end of time. eh. nope. till heaven. meet u there. hik. but if my total  pahala vs dosa , win by dosa..it didn't allowed me to get in the heaven, will u come n stay with me wherever i am? huk. ouch. ouch. help! its totally hot n burning. will u? will u? ok. i know. i  know. don't get mad. heaven! here we come.eh.soon.wait huh!"

i love u, honey.aauuum! its only 10. lets make it 100 or 1000 years more.

gilo apo aku ni ckp sengsorang?
cinta memang menggilakan. hik.


p/s : da lepas baca tu x reti-reti nak doakan ktorang? doakan yang baik-baik ye. mekasih! love you all too. muah!


*entry gedik nak mam...baca balik meremang.

























2 comments:

  1. honey awk bce ke tak blog awk ni???kikiki dy igt tak??

    ReplyDelete
  2. honey saya xbaca pun.blog ni wujud pn dia xtau.wakakaka.

    ReplyDelete