Wednesday, February 2, 2011

cuti panjang korang ae??

Pagi tadi sampai opis pukul 10.
disebabkan aku tau xde sape pn kt opis
so bgn lmbat la pagi tadi.
jalan pun kemain lenggang kangkung
tanpa sebarang debaran di dada.
sumenye bercuti panjang.
semalam kan ari wilayah.
esok pulak da cuti CNY.
masing-masing apply cuti la arini.
bercuti sakan.

bosan pulak aii sorang-sorang kt opis ni.
limau da 5 biji aku taler.
5 biji lagi da siap-siap masuk dalam handbeg.
lenguh la bahu aku mlm kang.
manja ya amat bahu ni.
meluat gak aku kengkadang.

nape aku x cuti ek?
bukan hobi aku ke apply cuti?
kengkadang suke hati aku jek amik EL 2,3 ari.
ape yang emergencynye pn aku xtau la.
tapi selalunye sebulan cuti sehari jek.
dengan alasan woman disorder.
keh..keh..
nsb bek bos x semak tarikh MC aku tiap2 bulan tu.
klo x kompem dia tau aku membongak.
sebab tarikh-tarikh woman disorder aku tu mmg kelaut la.
kejap peot awal bulan,
kejap peot tgh bulan,
kejap peot ujung bulan.
awal bulan sebab tgh masyukkk, kasi jln-jln shopping complex
tgh bulan sebab mls nk g site meting kot.
ujung bulan sebab kepupusan duit.

berbalik kepada persoalan di atas..
nape aku x cuti?
mahunye x..
ni aku msuk kasi punch card jek ni.
jap-jap lagi aku callo la.
propa lebe kan aku ni?
tapi untung kan?
cuti yang aku apply tok ari ni kasi tukar ke ari isnin.
wahahahahahah..bes bes.

HAPPY CHINESE NEW YEAR!







No comments:

Post a Comment