Thursday, February 3, 2011

makan besar

Sempena chinese new year ni..
owg cina makan besar, aku pun makan besar gak.
cmni la gayanye klo dok uma kak ngah.
samada ko x makan sebab dia mls nk msk atau ko akan mkn byk gila smpai bumper ko naik posing tepi depan cermin.
pilihan di tangan anda!


smpai-smpai tadi dok telan lamb chop ngn ayam goreng.
pas mandi mkn nasi goreng pedas kasi merah jubo aku pagi-pagi esok membuang.
baru je kejap tadi mentekedarah ayam goreng mc d ngn prosperity burger pulak.
fuh..makin gemuk la cacing-cacing parait belaan aku dalam perut ni.
bila da sental macam-macam ni..
kalau kentut kompem harum mekar mewangi.
kasi test la jap lagi.
asik aku jek yang selalu menyedut keharuman kentut kak ngah.
meh aku kasi bom naga kt dia bersesuaian dengan tahun baru cina ni.


No comments:

Post a Comment